kampen mot anorexin

Blod

 

Jag måste ju ha skurit upp någon ådra eller något. Det är blod i exakt hela lägenheten.

 

Bara i min säng är det 2 dm stor blodpöl. Cosy.

Kommentarer till: "Blod" (3)

  1. Varför har du bytt från blogg.se?🙂

  2. Men herregud! Jag skulle vara rädd för mig själv. Stackare! Kan inte ens föreställa mig hur det käns.

  3. hej.. jag har försökt emaila dig flera ggr men aldrig fått svar😦 du skriver verkligen fantastiskt bra, jag vet för jag skriver själv -har följt med din blogg ett bra tag. det finns inte många bra bloggar där ute. jag har svåra ätstörningar men INGEN vet om det, jag har INTE erkännt det för någon. börjar kännas allt svårare och jag skulle såå gärna vilja ha någon att tala med, någon som jag aldrig måste se i mitt vanliga liv. men har inte råd med en psykolog och inte tid att springa på klinik heller! snälla maila mig… skulle bli så glad..

Kommentera

Etikettmoln

