kampen mot anorexin

 

Jag har hört detta förut, men jag trodde att det var en lögn?!

Oh no, oh no, oh no. Hur ska jag nu våga dö?

Kommentarer till: "Bajsar man på sig när man dör?" (6)

  1. Jag tror det beror på hur man dör. Har hört att vid hängning tömmer kroppen ut allt, möjligtvis vid stroke eller hjärtattack också, men inte om man bara somnar in lugnt och fint i sömnen. Men vad vet jag, jag har inte undersökt saken.

  2. om man går och skiter alldeles innan då..? hah

  3. Jaaadu… Detta hör ju verkligen inte till ämnet, men jag vill bara berätta för dig att jag älskar din blogg. Har läst den hur länge som helst och ofta läser jag den helt från början. Du är så verklig. Jag känner mig speciell som får dela både glada och ledsna stunder med dig. Till vissa inlägg skrattar jag så morsan tror att jag är försöksutskriven, men till andra börjar jag nästan gråta. Vill också säga att du ger mycket till oss som inte har ätstörning också. Sluta aldrig blogga, ALDRIG! Om du gör det lovar jag att jag söker upp dig och övertalar dig att börja igen🙂 kram

Kommentera

Etikettmoln

