kampen mot anorexin

Jag är bättre än er…

… på att skriva kommentarer!

Dear lord. JAG skriver mer kommentarer än er. KOM IGEN NU! Ge mig lite feedback. Jag svarar ju mer än vad ni gör, det börjar kännas pinsamt.

Kommentarer till: "Jag är bättre än er…" (14)

  1. Nu fick jag hjärnsläpp och vet inte vad jag ska skriva, men hejhejhej din bogg är bra ;D

  2. Härligt med mycket uppdatering (Y) Så jag har något att göra likosm..

  3. Haha, gick just in hit för att fråga(och skriva en kommentar, woho!!) en sak! Hehe, jo, jag bara undrar lite det här med droger. Du har sagt tidigare att du har ångrat att du har tagit droger, och ja, jag bara undrar varför? Kan inte säga att jag har provat speciellt mycket, det enda lite ”tyngre” har vart nån ecstasy liknande grej (som var awesome), så…ja, jag är nyfiken, och jag vet med ganska stor sannolikhet att jag aldrig skulle fastna för droger, och så vitt jag vet har du inte heller fastnat i det, så varför ångrar du det?

  4. Satan! Förlåt, hängde inte med på att kommentarerna publicerades direkt!

  5. Ta bort den ta bort den ta bort den ta bort den!

  6. du borde förhandsgranska dina kommentarer D:

    ps. jag gillar verkligen din uppdatering på din nya blogg!😀

  7. VEM hade kunnat tro att du såg ut som…
    O att du är skriven på studentbacken!?

    Vilken otrolig besvikelse. Jag känner faktiskt lurad!

  8. ibland antar jag att jag inte vet vad jag ska kommentera. Men jag känner igen mig själv sjukt mycket i dig och jag läser din blogg flera gånger om dagen. Det känns som att jag känner dig. Att träffa dig och få prata med dig, är något jag verkligen önskar. Men jag antar att jag får kommentera mer och ”prata” med dig lite här. :))

  9. varför har du helt plötsligt när du bytte till wordpress blivit besatt av om folk kommenterar och om du har många besökare eller inte. det är ju bara pinsamt..

Kommentera

Etikettmoln

