kampen mot anorexin

I wanna eat this man

 

En snyggare version av Robert Pattinson.

 

När jag såg H&M – reklamen höll jag på ramla av stolen. Kosta vad det kosta vill. Jag SKA träffa denna människa, och så här ska min framtida pojkvän se ut. Han kan vara hur korkad, kvinnohatande, masochistisk som helst. I don’t care. As long as I get to watch him. Hihi.

 

Finns det någon som vet vem han är?!

Kommentarer till: "I wanna eat this man" (12)

  1. En VUXEN version av Robert Pattinson, skulle jag säga😉

  2. OMG jag kan inte ens kolla på den killen utan att vråla, herre min gud så snygg han är! Vill också veta vem han är, hahah😀 Har försökt googla fram han men utan resultat..😦

  3. i found him!!

    Jon Kortajarena är hans namn.

  4. Han är inte min stil alls egentligen men kan inte låta bli att smälta lite…🙂

  5. Han är dödligt sexig ja, känner mig lite otrogen varje gång jag går till skolan och passerar typ 8 affischer med honom❤

    • hahahahahahah! jag med. även fast jag inte har pojkvän.
      varje gång jag ser reklamen skriker jag: ”ser niiiiiiiii? där är min pojkvän!!!!!!!!!!” och sedan dör jag lite. antingen av kåt – problem, eller av överproduktion av dreggel, haha!

  6. HELLO SOULSISTER! ^^ När jag såg den där reklamen för första gången dog jag en aning. Nu hoppas jag varje gång det blir reklam att just han ska komma fram i min tv. hihi. :]

  7. ååh visst är han galet snygg? jon kortajarena heter han🙂 kram

  8. Alcoholism is an obsession with alcohol consumption involving an inability to control the amount of alcohol intake.

Kommentera

Etikettmoln

