kampen mot anorexin

David Guetta

David Guetta har alltid legat mig varmt om hjärtat.

Sommaren när jag började knarka… eller var det sommaren efter det? Så lyssnade jag alltid på ”David Guetta ft The Egg – Love dont let me go” (nedan).

Jag och min dåvarande bästa vän knarkade den lika mycket som vi rökte på. Redan då hatade jag egentligen marijuana. Men att slippa verkligheten och vara likadan som alla andra lockade för mycket.


Kommentarer till: "David Guetta" (8)

  1. Inte för att det har med just detta inlägget att göra, men jag är förälskad i din blogg. Jag finner inga ord varför, det är något som jag känner i magen helt enkelt.

  2. Hur gammal var du då… ungefär?

  3. hoppas du slutat nu iaf ;D

    Kul med mycket uppdateringar !❤🙂

  4. Du, kan inte vi får nån bild till på dig?
    (:
    Skulle vara så kul att se mer bilder på dig (:

  5. Älskar alla dessa uppdateringar!😀
    Trevligt trevligt må jag säga😉

  6. Haha jag är helt tvärtom, jag klarar inte david guetta. Ändå är jag en människa med bred musiksmak.

    btw, saknar den lila färgen på bloggdesignen du hade på blogg.se

  7. när & hur svara du på frågestunden??!!

Kommentera

Etikettmoln

