kampen mot anorexin

Är bloggen seg?

Om ni tycker att bloggen fungerar segt så tycker jag att ni tar och laddar ner Google Chrome. Antar att ni använder Internet Explorer eller Firefox.

 

Chrome är snabbare, enklare och bättre. Ni kan ladda ner det HÄR. Tro mig, ni kommer inte att bli besvikna!

Kommentarer till: "Är bloggen seg?" (4)

  1. Google Chroom är det absolut bästa!
    Men du, vet du hur många kalorier det är i en bakad potatis?

    Det kommer vara en bakad potatis med kycklingcurry-röra, alltså geggig… sen sallad och rostad lök!

    Ska bli bjuden på detta på lunchen nämligen men känner mig jättenervös när jag inte alls vet hur många kalorier det är i det..

    Kram på dig🙂

    • håller med!🙂
      det beror på hur stor den är, men en bakad potatis i sig är det ungefär 150 kalorier i. curryröran är det svårare att avgöra, det kan ju vara vad som helst i den. grädde, creme fraiche… alltså massvis med kalorier. + kycklingen. jag brukar undvika att äta sådana där röror eftersom man inte har en aning om vad det är i dom. säg att det kan vara mellan 300 – 500 kalorier i en sådan där röra.

      fast kom ihåg att ibland får man unna sig!🙂 så ät så mycket du orkar, haha😉 du får tänka att du har resten av dagen att bränna bort det🙂

      kramar!

  2. Haha mm jag slapp den bakade potatisen sen i alla fall! Men usch.. Uppelever du också att du ibland får ”hjärtklappning” när du har ångest och efter du ätit? Hjärtat bankar väldigt hårt och ganska fort med, fortare än vanlig puls. Får det ibland även om jag inte precis ätit.

    Du borde också komma ihåg att man får unna sig ibland🙂
    Jag hoppas du kämpar på! Kram!

  3. Eller Internet explore 9 det funkar super bra för mig i alla fall:)

Kommentera

Etikettmoln

