kampen mot anorexin

Vilket dumfan.

 

Alltså jag blir så trött. Smsade nyss 118 100 för att få reda på öppettiderna till Stureplanskliniken. Vet ni vad dom svarar?

 

”I Helsingborg… har dom öppet till 18. Trevlig dag!”

118 100… hur ska jag säga detta snällast? Okay. Hade jag velat ha telefonnumret till Stureplanskliniken i Helsingborg, så hade jag frågat specifikt om den. Jag hade också frågat om DAGENS STÄNGNINGSTID.

 

Alltså – ärligt talat, hur får ni ens mitt telefonnummer till att höra till Helsinborg? Era dumfan. Nej, bojkotta 118 100 – jag är trött på att behöva skicka sju sms för att få reda på en liten sak!

Kommentarer till: "Vilket dumfan." (3)

  1. …eller så googlar du och betalar ingenting alls?

  2. Vad ska du göra där? blev lite nyfiken🙂 Kul att allt gått bra med bloggflytten!
    kramar

Kommentera

Etikettmoln

