kampen mot anorexin

Kommentarer till: "Ni förstår varför jag valde min nya profilbild, va?" (9)

  1. hej, hur går jag ner till 57 kg. väger 60 nu. säg dina bästa tips, det måste gå fort också att gå ner. det är ändå bara några kg så det är inte svårt. hjäälp mig🙂

    • det är du själv som säger att det inte är så svårt😛 varför ska du gå ner i vikt? hur lång är du?
      det enda jag kan säga är ju att äta nyttig och röra på dig med🙂

      • Menar att det kan väl inte vara så svårt, det handlar ju inte om 10 kg haha :p men jag vill gå ner för jag tycker nog det skulle vara finare🙂 kom igen hjälp mig😀 hur ska jag göra, tips på mat, va ska man äta diet? Inte äta osv🙂 ja är 170 cm🙂 hur långt tid tar det tro du? Kram

      • jag tycker att du svarar på den frågan ganska bra själv🙂 undvik socker, småät inte, sluta dricka läsk. små saker gör störst skillnad i längden. typ cut out the latte😉 ät organiskt och nyttigt. jag gillar inte att räkna kalorier egentligen (även fast det sitter i huvudet utan att jag vill det, hehe :P). och dieter är värdelösa om du ska gå ner i vikt och stanna där🙂 och rör på dig mer, typ promenader. då kommer det att gå ganska snabbt🙂 kram!

      • Men jag äter inget sött eller fett. Har själv lättare typ av ätstörning fast det sitter mest i tänkandet, kan inte gå ner i vikt lika lätt😦 aja får väl bara fortsätta som vanligt… Mitt dröm mål är iaf 50 kg, dock kommer det aldrig att gå😦

      • om du tänker att det inte kommer att gå så kommer det inte att gå🙂 försök tänka positivt. och du måste äta fett, kroppen behöver deet för att kunna fungera korrekt. det kan ju vara därför du inte går ner i vikt? (jag vet att det låter konstigt, men kroppen behöver fett, protein OCH kolhydrater för att kunna fungera… kanske är din ämnesomsättning paj för att du inte äter fett?)

  2. Ät bara proteiner, inget ana tips utan Dukan Diet. Själv gick jag ner från 58-55 på ett par dagar men sen gäller det att inte fuska efter det när man återinför kolhydrater. Kolla upp Dukan metoden.

  3. sv; ja det hörs verkligen, men tjejen är ändå grym och har mkt attityd😉 vad tkr du om det hela?

  4. det är du i spegeln eller😉 ? på bilden menar jag nu… hehe eller illumiati typ… i dont know…. btw, är 177 o har alltid varit underviktig, nu tycker jag dock jag har börjat gå upp i vikt lite mer, kanske bara inbillar mig. väger typ 54 kg eller nåt nu…. vill väga 50 typ. WHAT DO I DO? obs, jag har aldrig haft/har nån ätstörning eller liknande sjukdom, i think…

    KEEP GOING STRONG

Kommentera

Etikettmoln

