kampen mot anorexin

Middag

 

Middag: 2 wraps (tacos, hemmalagade).

Mamma bjöd på mat. Jag åt två wraps med köttfärs, ost, gurka, majs, gräddfil och stark sås. Jag har ångest. Men det är okay. Det är faktiskt det.

Länge sedan jag åt mat överhuvudtaget. Jag har SJUKT ont i magen. Men det är okay. För det måste vara okay. Det måste vara okay.

Kommentarer till: "Middag" (6)

  1. Det är okej! Självklart är det okej❤

  2. du är grym.❤

  3. Det är okay, det är normalt att äta.

  4. Det är okej! Jag lovar.

  5. så jävla bra!

Kommentera

Etikettmoln

