kampen mot anorexin

Vampyrens Kärlek

Okay, once and for all, så här ser Elena ut:

Hon har alltså GULDBLONDT hår, och havsfärgade ögon. Inte brunt hår och bruna ögon. Elena har samma ögonfärg som stenen i ringarna Damien och Stefan måste ha för att kunna vistas ute i dagsljus.

Jag vill verkligen tipsa om böckerna. Dom är fantastiskt bra, underbart skrivna och en amazing story. Jag minns när jag först läste dom… jag tänkte: ”det här skulle bli en sjukt bra film!” och så gör dom den där sketna vampyrserien. AH, it PISSES ME OFF!!!

Ni kan hitta böckerna här: Uppvaknandet och Kampen (1 och 2), och Vreden och Återkomsten (3 och 4). Det är fula omslag, men varje paket kostar 45 kronor. Jag lovar att eran 100 – lapp är värd det.

Kommentera

Etikettmoln

