kampen mot anorexin

Statistik

Wohoo, ni är duktiga på att hitta hit. Ändå är ni över 2000 personer som klickar er in på min gamla blogg.

Jag vet inte varför, men det får mig att må lite bättre.

Tusentals varma kramar till er vackra människor där ute. Jag önskar att jag fick träffa er en och en och krama er och tycka om er. Jag älskar er. Det gör jag verkligen.

God natt

Kommentarer till: "Statistik" (10)

  1. sv : Tack sötis!🙂

  2. Älskar dig och din blogg med ;D Skönt att höra att det finns fler som har ångest och mår dåligt😛 Identifierar mig sjukt mycket med dig, eller vad det man får läsa iaf. Känns som att man känner dig, som att du är en buddy. Livet är jobbigt för vissa, ibland eller ofta, men man vet iaf att man inte sitter ensam i den båten.

  3. Dina trogna läsare kommer för alltid att haunta din nuvarande, och även dina kommande bloggar. Vi gillar dig för mycket för att släppa taget. Läste att du behövde en kram för ett tag sedan, men du kanske behöver en nu med?

    I så fall vill jag skicka dig tusen gånger tusen kramar.

    Massa kramar ffrån Frida

  4. Hur slutar man hetsäta? Har du haft problem med det, hur bar du dig isåfall åt för att få slut på det? Hjälp

    • jag har hetsätit och det ändå sättet att få stopp på det är:

      1: sluta kräks.
      2: ät regelbundet.
      3. följ mitt matschema! sök efter det på den här bloggen så kommer du hitta det. ”matschema”.

      om du hetsäter måste du få i dig tillräcklig med kalorier för att inte hetsa.

  5. Varsågod.(:
    Men kan du inte byta färger eller nåt? På blogg designen? Det ser lite tråkigt ut ):

  6. jag har verkligen fastnat för dig och din blogg, du framstår som en människa som jag verkligen skulle tycka om. jag önskar att jag kunde träffa dig och ge dig en riktig kram .❤

  7. tack för att du tar dig tid att svara. du har vårat stöd du underbara. tack

Kommentera

Etikettmoln

