kampen mot anorexin

Olsen Twins

Varför slutade jag någonsin intressera mig för Olsen – tvillingarna? Såg dom nyss på Ellen Degeneres.

Okay, MK har alltid varit min stilförebild, viktmässigt och utseendemässigt, men dom är ju fantastiska entreprenörer också.
Och så är dom korta. Jag har alltid velat vara kort.

Kommentarer till: "Olsen Twins" (9)

  1. Hur har du gjort för att lyckas flytta över hela bloggen till wordpress?

  2. Jag älskar Olsen tvillingarna! Särskilt MK🙂

  3. Oj, intressant att du vill vara kort xD Tycker benen ser smalare ut när man är lång…Varför skulle du vilja vara kort?

    • i know… och alla avundas mig för att jag är lång…

      men fatta detta: du är alltid störst. för du är ju lång, och då blir du automatiskt stor.
      du kan aldrig ha på dig högklackat. jag lovar, det är inte kul att vara tio centimeter längre än killen.

      SÅÅ kul är det inte att vara tio cm längre än din kamrater😛

  4. Hur flyttar man över även inläggen till denna site? har försökt men inte lyckats😀

  5. ett psykfall? sa:

    hej..ville bara säga att din blogg är grymmt bra. Den här faktiskt hjälpt mig massa gånger när jag mår pissigt, för när man går in och läser den känner man sig lite mindre ensam om att må skit liksom.. konstigt kanske men sant. Vet faktiskt inte riktigt varför jag skriver detta till dig , men vad gör man när allt är som värst? när det bara är ett svart jälva hål som suger ner en och man har förlorat allt och alla som betyder något.. funderar seriöst på att köra en favorit i repris och typ hänga mig i datorsladden… sounds like a plan eller? eller typ…. ta så mycket droger jag kan och bara flippa totalt typ, misshandla någon… Asså förlåt förlåt så hemskt mycket för den här kommentaren.. du behöver inte svara någonting. sluta aldrig skriva, för du är sjukt bra tjejen.. kram

Kommentera

Etikettmoln

