kampen mot anorexin

Awful? Wierd? Discusting?

I’m sorry, but this is just wierd.

Kommentarer till: "Awful? Wierd? Discusting?" (12)

  1. Fattar inte varför alla såna där bifftanter alltid är så bruna. Kroppen är liksom svart medan ansiktet är brunt. Har de legat med huvudet utanför solariet eller är det en biverkningar av steroiderna de tagit?

  2. Spana gärna in min blogg på http://wordsbyme.se
    Där hittar du idolrecensioner, en galen papegoja och annat kul!
    Trevlig kväll!

  3. Tycker att det känns lite fel att du säger att deras kroppar är ”konstiga”. Jag tycker inte direkt att de är vackra på det sätt som man vanligvis bedömer en kvinnas kropp… Men jag beundrar dem ändå och deras drivkraft. De är säkert perfektionister precis så som jag antar att du också är? Ni har bara skilda kroppsideal…

  4. sv : Jag skojar inte :O. Jag hatar snö! De kanb få mig att sluta röka om de är snöstorm ute😛

  5. sv : Jag har ingen balkong >..<

  6. sv : Tack så mkt! Jag tycker själv de ser sjukt bra ut ^^

  7. Jag tycker inte det är sjukt – sen så handlar det om okunskap…

    Jag tycker det är snyggt!😀

  8. Dom här tjejena visar motivation och passion för det dom vill göra, precis som ni. När det är tävling inom fitness så smetar dom på sej någon smörja så dom blir extra bruna, det är för att alla muskler och ådror syns bättre då, dom ser inte ut så på heltid. Och dom ser inte så här deffade ut när dom inte tävlar. Klaga inte på dom för dom kämpar verkligen för något och håller kroppen i sånt topptrimm är ett slitsamt jobb. Beröm dom istället för att dom kämpar och orkar träna kroppen som vissa av oss inte orkar.

  9. Okej, det där kan inte vara hälsosamt. Ser ut som typ muterade framtida människor eller nåt. Hälsosammare än att svälta sig iförsig men vafan… Kan inte bara folk som inte ens har en ätstörning bara vara normala och glada liksom? Would be such a better world🙂

Kommentera

Etikettmoln

