kampen mot anorexin

Älskade mellanmjölks – Sverige. Älskade jag – vill – inte – sticka – ut – så – jag – är – precis – som – alla – andra – Sverige.

Jag vet inte om ni har hört det, men Egoina har ju fått en tönt efter sig som sprider lögner. Och om man läser på den på Flashback kan man se folk skriva: ”alltså… inte för att jag läser…”, ”äsch, lite småtråkig blogg…
Och då kopplade min hjärna ihop saker. ”Dissa Kissie – dagen”: event på Facebook där ingen skulle gå in på hennes blogg. Då kan man läsa kommentarer som ”gärna, inte för att jag brukar läsa ändå…”
Det är alltid så. Folk kan inte stå för att dom läser. Även folk man träffar i verkligheten säger saker som ”jag brukar inte läsa bloggar…” och sedan när dom börjar bli onyktra kommer det fram: ”såååg du vad Kissie skrev igår?! Kenza är såååå snygg”
Stå för det för i helvete.

Kommentera

Etikettmoln

