kampen mot anorexin

Päls

Okay, so here’s the deal: jag älskar denna väst. Se bild ovan.

Jag har köpt den i Sturegallerian för 1000 spänn. Och jag hatar att jag har gjort det.
Varför? Det är nämligen kaninpäls. Typ 20 söta små djur har fått sätta sitt liv till för denna lilla väst. Och den är populär. Alla mina vänner har den. Jag hatar mig själv för det.
Jag skäms. Jag skäms så jävla mycket att ni inte anar. Och jag blir så jävla arg när jag läser om bloggare som sparat i månader för att köpa denna lilla kanin.
Jag var ung och dum i huvudet, vad är eran ursäkt?

Kommentera

Etikettmoln

