kampen mot anorexin

Jag är ingen bra vän.

Jag kom på varför jag inte kan ha vänner förresten.

Om ni hade en vän, och ni bestämde på dagen att ni skulle ses sju på kvällen… och tjejen smsar dig klockan halv sju och säger: ”jag kan inte. Förlåt.”, skulle ni väl också sluta vara med den människan?
För det är så jag jobbar. Jag får ångest och ställer in allt. Det värsta är ju att jag vet att jag mår bättre när jag väl kommit ut, men ändå klarar jag det inte. Jag vet hur förbannade folk blir av detta, därför inser jag att det inte är någon idé att bestämma något med någon.

Kommentera

Etikettmoln

