kampen mot anorexin

What the fuck dude.

What the fuck dude.
Once and for all, IM NOT FAKE. Period.

Det lustigaste är ju att folk har kommit på vem jag är, FÖR ATT DOM HAR SETT BILDER PÅ MIG HÄR OCH KÄNT IGEN MIG.

En tjej jag var med på Rhodos hittade mina bilder här, och kände igen mig. Om jag lade ut fejkade bilder skulle ingen veta vem jag är, eller hur?!

Så nej, jag är inte fake, inte en poser, jag lägger inte upp bilder på andra och låtsas att det är jag, och jag photoshoppar definitivt inte mig själv.

(Dessutom tror jag inte att någon som läser den här bloggen kan tvivla… men berätta gärna vem det är som är så säker på att jag fejkar, så jag kan få prata med denne.)

Kommentera

Etikettmoln

