kampen mot anorexin

Middag

Det sjuka är att jag faktiskt inte tog åt mig alltför mycket (hej, stolt!)

Middag: en kycklingsallad på Max (… min ursäkt… okay, jag har ingen. Handlade massa mat och fick sen syn på en Max, och jag ÄLSKAR deras kycklingsallad. SÅ GOD. Fast jag blir så förvirrad när dom skriker fram dom femtioelva olika dressingsorterna dom har. JAG: eh, nej… eh, jag vet inte?)

Okay, jag spydde upp den. Men nu har jag ätit lite cashewnötter, så jag har fått i mig tre ton fett i alla fall.

Kommentera

Etikettmoln

