kampen mot anorexin

Min enda fobi

((((((((((((JAG KAN INTE LADDA UPP BILDER. VALAR ÄR ÄCKLIGA. ÅTERKOMMER MED DETTA)))))))


Varför skrattar alla åt mig? Det är inte kul. Inte alls. Varje gång någon frågar mig vad min fobi är är jag svarar: ”valar” så kan dom inte sluta skratta.

NEJ, jag är inte rädd för våldtäktsmän. Try it, and I ll beat your ass up. Jag längtar till att straffa er.
NEJ, jag är inte rädd för ormar. Alltid velat ha en.
NEJ, jag är inte rädd för spindlar. Dom är äckliga dock. Speciellt dom ludna. BLÄH. Men fobi? Nej.
NEJ, jag är inte rädd för torg, instängda utrymmen osv.

JA, jag är för jävla rädd för valar. Hur kan man INTE vara det? Dom öppnar käften och du är borta. Utan en chans. Den bara harklar sig, och du är död. Du är… en mygga i deras värld. Du är lite irriterande, men med en lätt handrörelse så är du ute ur leken.



UPDATE: BILDER

Jag tittar inte på dessa bilder, höll på att kräkas när jag såg dom, laddar upp dem med handen för ansiktet.
Jag har andnöd. Det är så jävla äckligt att jag vill krypa upp i ett hörn och gråta och skrika.

Och INTE låta fötterna nudda golvet. För om dom nuddar golvet kan något under soffan äta upp mig.

HERE GOES (FUCK!!!!):

Kommentera

Etikettmoln

