kampen mot anorexin

Flera av er har kommenterat om att jag byter underkläder och att jag på dom sista två inga har någon navelpiercing.

Sanningen är den… okay, det här är pinsamt. Men jag duschade mellan bilderna (det är inte pinsamt, men det värsta kommer). När jag duschar tar jag ut navelpiercingen. För jag vill tvätta ”hålet”.

Gör likadant med mina öron. Så fort jag haft i örhängen tvättar jag mina hål som besatt. Petar, trycker, fingrar med en tops.

Jag – besatt av renhet? Nähä. Inte ett dugg. Inte det minsta. Inte alls. Aj pråmiz. Not.

Inlägg HÄR.

Kommentarer till: "Svar på tal om bilderna till min mage" (1)

  1. Är det du på bilden? Vacker🙂

Kommentera

Etikettmoln

