kampen mot anorexin

Jag gör detta mot bättre vetande… så försök vara snälla.

FÖRE:

EFTER:



UPDATE OM PIERCINGAR OCH BYTE AV UNDERKLÄDER:
om ni undrar över detta hittar ni det HÄR.

Kommentarer till: "Okay, här är bilderna på min mage…." (3)

  1. Hejhej!!! Hur går det med kampen mot äs??? Jag vet hur jobbigt det är… Blä… Har bloggat en del om det på MissC.se samt min gamla blogg missc.devote.se … Kämpa på!!! Kramar

  2. Hej ..
    Jag har läst din blogg nu ett tag, och har verkligen blivit berörd av den..
    för ca 3dagar sen fick jag veta att jag lider av ätstörningar..

    För två månader sen börja jag spy upp maten, stoppa fingrarna i halsen osv osv ..
    min mamma kom på mig att spy upp maten häromdan, och skicka iväg mig till en läkare, där dom konstantera att jag lider av någon form av ätstörning..
    Det här vände upp och ner på hela mitt liv… Jag vet inte vem jag ska prata med, hur jag ska göra, eller någonting, jag är livrädd helt enkelt.

    Kram

  3. Jättefin!

Kommentera

Etikettmoln

