kampen mot anorexin

Who the FUCK cares?

Okay, ärligt talat? Jag gick inte in på din blogg.

WHO THE FUCK CARES ABOUT YOUR STUPID BLOG. Min blogg är värdelös, din är säkert det med. Blondinbella, Kenza, Paow, Kissie. ALLA SUGER, det är mitt svar.

Fast ännu mer ärligt talat: jag skiter i din blogg. Jag skiter i alla andras bloggar. Den enda som bryr sig om din blogg är du. Och VARFÖR vill du ha det annorlunda? Den enda som ska tycka något om DIN blogg är DU SJÄLV. Okay?

(P.S. – du har säkert en jättefin blogg. Menade inget illa, men ta inte åt dig av andra och gör din egen grej istället för att hoppas att jag ska länka dig. D.S.)

Kommentera

Etikettmoln

