kampen mot anorexin

Fyllehungrig?

Fick en kommentar och tänkte att det var en intressant grej, det här med fyllehunger.

Nej, jag blir inte fyllehungrig, men det beror mest på att jag äter ordentligt INNAN jag går ut och dricker. Jag ser alltid till att ha en stadig måltid i magen, så den är ”förberedd”.

Och, om det verkligen krisar (hata mig inte för det här…), så håller jag mig intill människor som jag inte vill äta framför.

En annan grej kan ju vara att jag dricker tills jag däckar, och därför inte har någon tid till fyllekäk.

Kommentera

Etikettmoln

