kampen mot anorexin

Nu är jag förbannad. Fått två kommentarer om att jag är Photoshoppad.

Jag har ingen aning om hur man gör sig själv smalare i PS!!! Och NEJ, min jävla bilder är inte photoshoppade.

Jag HAR inte ens PS på den här datorn. Jag har Paint, vilket nu säkert märkt om ni tittar på mina ”fina” vita rutor i mina bilder.

Jag tar bilder med mobilkameran då jag inte äger en kamera just nu, och lägger in dom direkt via kabeln till datan och sen laddar jag upp dom här, alternativt att jag lägger in vita rutor för att dölja vissa detaljer.

Om jag KUNDE photoshoppa, tror ni inte att jag skulle lägga upp bilder på mig som mycket smalare? Jag är inte SÅ smal, och om jag kunde använda photoshop skulle jag ju göra mig själv anorexismal, eller hur?!

Kommentera

Etikettmoln

