kampen mot anorexin

Så här är det för mig:

så fort jag går in i ett rum så hatar alla tjejer mig. Dom bedömmer mig på första intrycket och hatar mig.
Därför har det blivit så att jag mest tyr mig till pojkar.

Och pojkar, ja, dom vill bara stoppa snoppen i mig (för att vara öppen). Så vem har jag då?

Det är så jävla patetiskt. Allt jag vill är att ha vänner, men killar blir kära / kåta av mig och tjejer hatar mig och ger mig aldrig en chans.

Jag vill bara bryta ihop och gråta. Om jag inte vore så jävla stark skulle jag visa det på utsidan. Som det är nu så visar jag bara upp den perfekta stadiga Paris på utsidan, medan jag på insidan gråter och ligger i ett hörn och vill bara dö. Jag har ingen – ingen vill ha mig.

Fan. Nu kom tårarna i alla fall. HELVETE.

Kommentera

Etikettmoln

