kampen mot anorexin

Jag vill dö.

Jag vill dö. Fattar ni det?

Jag ska bli störst. Ni kommer få se. Men jag kommer inte ha några känslor. Från och med nu är dom avstängda.

Jävlar vad jag ska utnyttja folk. World, look out for me. I’m free and I’m ready to kill. Och det ska jag, var så säkra. Jag ska ha sönder så många människor jag kan i farten jag tänker susa framåt.

Tänk er mig som en komet, som bränner allt i sin väg. Jag ska bränna, utnyttja, använda, kasta, trampa på, glida över, stampa sönder alla människor som kommer i min väg.

Min kropp betyder ingenting längre. Använd den som ni vill, era äckliga svin. Den är redan förbrukad. Den är använd. Den är begagnad. Ni har knullat, slagit, våldtagit, spottat, slängt runt med den som att det var eran att använda.

Nu får ni betala ert pris. Jag skyr inga medel för att bli den jag är menad till att bli. Och en dag ska jag betala tillbaka för det ni gjort mot mig.

Kommentera

Etikettmoln

