kampen mot anorexin

Hemska föräldrar

Men… oh GOSH vad jag tycker om er. Era kommentarer värmer mer än något annat.

Såg en kommentar om föräldrar. Du är inte ensam… jag vet inte hur många gånger min pappa har slagit mig eller min mamma skrikit på mig så att jag suttit inne i mitt sovrum darrandes som ett asplöv (och ofta hungrig som ett svin, men vågar inte gå till köket för att hämta något att äta, eftersom jag är rädd att dom ska se mig som äcklig).
Så fort jag hör mamma slamra med något så stelnar jag till i hela kroppen och vill fly. Sätter mig i mitt rum, alternativt liggandes i fosterställning och väntar på att stormen ska bedarra.

Kommentera

Etikettmoln

