kampen mot anorexin

Trekant

Jag är väldigt sexuell av mig, det ska ni veta.

Jag vet inte om jag skulle vilja kalla mig själv för bi, eftersom jag aldrig har varit med en tjej, men jag är totalt öppen för allt.

Detta nappade naturligtvis Nya Boyie på direkt, och föreslog varje killes våta dröm: en trekant. Först hade jag absolut inget emot det, men ju mer känslor jag får för Nya Boyie, desto tyngre blir tankarna på att faktiskt göra det.

Å andra sidan är det något jag själv alltid har velat göra… men jag är rädd för att det kommer att bli konstigt mellan oss i efterhand. Vad skulle ni göra?

Kommentera

Etikettmoln

