kampen mot anorexin

Stora planer

Åh, OMG. Förlåt för fjortisuttrycket, men jag missbrukar inte Hans namn, så därför får det bli den korta versionen som lika gärna kan stå för Omöjligt Magra Greker, Oljiga Massiva Getter, Oändligt Materiella Glitterflickor… ja ni fattar.

Ja, jag babblar! Jag är så himla HÖG på mina framtidsplaner! Om allt sker som det ska tillbringar jag imorgon natt i min favoritstad. Och gör en vidrigt rolig grej. Med nya Boyie.

Åh, hoppas, hoppas, hoppas!!!

Kommentera

Etikettmoln

