kampen mot anorexin

Falskhet och oärlighet

Fan, jag blir så förbannad.

Jag har kollat runt på en hel del bloggar nu, mest för att jag inte haft något bättre för mig. OCH FAN I HELVETE vad jag blir förbannad när jag läser.

Folk är så sjukt gulli – gulliga på sina bloggar. Det är så kul när man känner folket i verkligheten och vet hur jävliga dom egentligen är.

Den här gången ska jag inte nämna några namn, men jag kan säga att det är samma som jag störde mig på förra gången.

Kommentera

Etikettmoln

