kampen mot anorexin

Haiti #2

Som vanligt: så fort man har en åsikt här i Sverige så är man korkad. H*rreg*d vad jag är trött på detta.

SVAR:

1.) Haiti är fanimig visst en turistort. Knip käft om du inte har något bättre att komma med.

2.) Jag har aldrig sagt att det INTE är synd om dom. Klart som fan att det är synd om dom. Men jag går inte runt och stoltserar med det, som att jag är en empatisk människa för att jag tycker synd om dom, utan att göra något för dom. DET är hyckleri om något.

3.) Jag har aldrig sagt att folk INTE donerar. Jag irriterar mig bara på dom som ska tycka så synd om andra utan att göra något. Folk som faktiskt GÖR något ska ha all cred i världen.

4.) Dessa två inlägg, samt mina åsikter om olika saker, har inte på något sätt med min anorexi att göra. Att påstå det gör DIG korkad, inte mig.

5.) Jag är alltså inte längre smart, för att jag har en egen åsikt. (Det här skulle jag kunna gå på om i evigheter, för det här är det största felet med mänskliga mentaliteten.) Så fort någon inte håller med dig, så är h*n korkad. När h*n håller med dig, är det en smart person… Hm… Jag tycker om något att det säger något om din egna intelligens.

Kommentera

Etikettmoln

