kampen mot anorexin

Jag satt precis och pratade med nBoyie (new Boyie) på MSN, och plötsligt föll poletten ner för mig.

Det här var vad vi sade:

HAN: alltså så har du ganska många anledningar att inte svälta dig själv
JAG: haha tro mig, jag kan inte sluta, jag har försökt
HAN: jag tror om du hade försökt så hade du lyckats, men jag är övertygad om att du inte att satsat 100 procent. För om du hade gjort det så hade du lyckats
JAG: det är ju det som är själva sjukdomen
mitt huvud lurar mig att tro att jag inte vill
och det dödar mig
men ändå kan jag inte sluta
ironiskt va?


Och äntligen, äntligen förstår jag vad min psykolog har försökt banka in i huvudet på mig i ett halvår nu.
Jag förstår till 100 % vad ana gör mot mig.

Kommentera

Etikettmoln

