kampen mot anorexin

Lycklig

Förlåt för dålig uppdatering.

Ni kommer aldrig tro det här, men jag mår otroligt bra just nu. Det enda som förstör för mig nu är jag själv. Jag måste sluta sätta upp dumma hinder för mig själv.

Jag har hittat en fantastisk kille, som får mig att må bra.
Jag försöker att koncentrera mig på här och nu hela tiden.
Och så småningom kommer jag även att bosätta mig hos den här killen. Jag har redan börjat flytta över alla mina saker och…

Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Jag går runt med ett dumt leende på läpparna hela tiden. Jag börjar tillåta mig själv att slappna av och må bra.

Farligt, farligt, men härligt, härligt.

Kommentera

Etikettmoln

