kampen mot anorexin

Tårar i ögonen

http://www.youtube.com/v/r17-xPzQERw&hl=sv_SE&fs=1&rel=0&color1=0x402061&color2=0x9461ca

Jag vet att jag har sagt det här tusen gånger, men… fan vad ni är fantastiska. Loggade precis in på min mailbox, och jag har tårar i mina ögon.

Ni är så vackra, så underbara. Vad har jag gjort för att förtjäna all denna kärlek?

Låten var den en tjej som heter Vanja som skickade till mig. Vilken otroligt begåvad tjej. Så himla vacker röst! Hennes myspace kan ni hitta här, kan verkligen rekommendera den.

Kommentera

Etikettmoln

