kampen mot anorexin

”Hatar alla som äter”

Jag ser att det florerar ett rykte ute i bloggvärlden som säger att jag ”hatar alla som äter”. Jag vet faktiskt inte var ni har fått det ifrån, hittar ni det så länka gärna.

Jag äter ju själv? Alla människor äter, betyder det att jag hatar alla människor där ute i världen (förutom dom som svälter ihjäl i Afrika)? Nej, jag hatar inte folk som äter.

Ja, jag kan känna ilska när någon kommer och klagar på att dom är hungriga. Men hitta gärna något som jag har skrivit (inom det senaste året/halvåret, att ta när jag var pro – ana tycker jag inte räknas?) där jag har skrivit hur jag hatar alla människor som äter.

Kommentera

Etikettmoln

