kampen mot anorexin

Dagens ungdom

Jösses… jag är alldeles matt.

Har precis suttit och kollat igenom lite bloggar, och nu minns jag varför jag slutade läsa andras bloggar. Min skapare vad folk skriver dåligt, man blir ju mörkrädd. Det här var det värsta jag har varit med om.

”Jag skaaa knulla din mamma nerfrånn upp!!”
”Asså det här blir ett jättekortinlggä för nu ska ja iväg och hämta mina mjukisar hoss Mandaaa babe<333”

För en språkpolis som jag, som älskar det skrivna ordet och älskar vackert skrivande… jag får ilningar i tänderna. På riktigt. Det gör ONT att läsa sådant här.

Uäh. I just threw up a bit in my mouth.

Kommentera

Etikettmoln

