kampen mot anorexin

Okay, såhär var det:

Jag gav honom två boxar med belgisk choklad. Och dom har ju en lite annorlunda form (det var därför jag kunde se att det var den som var inslagen i kylskåpet… den låg till och med på samma plats, pinsamt att inte ens flytta på den). Den ena tuggade han i sig på två sekunder (eller ja, typ några dagar) och ja, han älskar choklad.

Tydligen hade han sagt detta till mig tidigare?! Att han var tvungen att re – gifta en av mina chokladaskar eftersom han inte hade så mycket pengar att köpa julklappar för. Men det är fan inte okay i alla fall? Vem ger bort något man får av sin flickvän – till sin mamma?

SNACKA om wierd. Alltså… jag finner faktiskt inga ord.

Kommentera

Etikettmoln

