kampen mot anorexin

Jag tycker personligen att det vackraste som finns hos andra människor är att visa sig svag. Om en människa visar sig svag och kan stå för det framför mig blir jag oerhört imponerad. Jag tycker att det är skithäftigt.

Har ni inte tänkt på det? När en bloggare som i vanliga fall brukar vara ganska kall om sina egna känslor (host – KENZA – host) och sedan i ett inlägg INTE är det, då tycker alla att hon är fantastisk som skriver om sina känslor.

Men jag, som skriver om något som var tredje människa någon gång drabbas av (panikångest), får skit för det. Är inte det dubbelmoral, så vet jag inte vad som är.

Kommentera

Etikettmoln

