kampen mot anorexin

Old habits never die

Det går inte att lära gamla hundar sitta, eller vad är det man brukar säga?

Svälter mig själv mer än vanligt. Dricker alkohol igen, skär mig själv, straffar mig själv värre än någonsin. Back to drugs too.

Jag vill inte. Men vad kan jag göra för att dämpa ångesten?

Det finns inget hopp för mig. Jag kan inte se någon väg ur det här mörkret längre.
Och för första gången på mycket, mycket länge, så vet jag inte om jag vill det heller. Jag drömde om en framtid med rakblad när jag var liten.

Ironiskt att det var ett champagne – glas som jag skar mig med den här gången. Don’t you just love it?

Kommentera

Etikettmoln

