kampen mot anorexin

Rebecca Simonsson

Ja, jag har läst vad Rebecca har skrivit om mig. Och jag har svarat, och hon har svarat.

Det roliga är att hon blir så förbannad och skriver tillbaka och försöker döma mig efter att ha läst igenom ett par blogginlägg. Jag är förväntansfull på vad hon svarar på mitt senaste svar.

Det roligaste är att läsa bland kommentarerna. Dom som känner henne genom bloggen älskar henne. Dom som har träffat henne i verkligheten håller med mig.

Så, ja, jag undrar vem det är som är falskast.

Kommentera

Etikettmoln

