kampen mot anorexin

Utan mat och utan sömn

Under helgen har jag inte sovit någonting, eller ätit någonting.

Igår satte jag på Cream – I feel free, och dansade runt i mitt rum. Jag dansade med stjärnorna, vinden blåste i mitt hår och jag svävade högt upp i luften.

Jag kände mig som lätt som en fjäril med samtidigt stark som en hök. Och jag var en del utav… allt. Varje atom i min kropp tillhörde den här jorden, och jag kunde känna dess fridfullhet, hur hon lugnande viskade i mitt öra. Inte med ord, utan med känslor.

Nu har jag sovit i nästan 10 timmar. Jag känner mig så… HEL.

Kärlek❤

http://www.youtube.com/v/2fLn9Z1G_LE&hl=sv_SE&fs=1&rel=0&color1=0x402061&color2=0x9461ca

Kommentera

Etikettmoln

