kampen mot anorexin

Panikångest mitt i natten

Nu sitter jag här igen. Ensam, mitt i natten, och skakar i hela kroppen av ångest. Har slängt i mig Benzo och Propavan, så jag hoppas att jag somnar snart.

Hade trevligt med en tjejkompis tidigare idag. Vi satte på hög musik, dansade som galningar, skrattade åt olika komiker på YouTube.

Sedan slog blixten ner. Det flimrar framför ögonen och jag kan inte koncentrera mig på vad hon säger längre. Pulsen stiger och kallsvetten blänker i pannan. Jag känner själv hur blicken flackar och kroppen börjar skaka.

Det var inget som triggade det. Jag hade hur trevligt som helst. Det kom från ingenstans. Och det gör ont att andas och jag vill bara gråta, gråta, gråta, som ett litet barn, men jag har sådan panikångest att jag knappt klarar av att skriva det här.

http://www.youtube.com/v/cKiNfE9MTOU&hl=sv_SE&fs=1&rel=0&color1=0x402061&color2=0x9461ca

Kommentera

Etikettmoln

