kampen mot anorexin

Nu slutar jag blogga.

Nyfikenhet är en sak.
Att försöka hjälpa mig är en sak.

Men att stalka mig, trots att jag väljer att vara anonym, och göra allt för att få reda på vem jag är…

FÖRSTÅR INTE NI ATT NI FÖRSTÖR MITT LIV?
Era jävla dumhuvuden, hoppas ni är jävligt nöjda med er själva.

Om ni vill ”hjälpa” mig så SKRIV till mig på myanalife.blogg@hotmail.com eller i kommentarsfältet. SÖK FAN INTE UPP MIG OCH STÅ UTANFÖR MIN DÖRR, det är ju helt sinnessjukt!

Ibland undrar jag vad det är för fel på mänskligheten!

Kommentera

Etikettmoln

