kampen mot anorexin

Rasism

”Jag är själv Blatte, och jag bryter inte. Jag tycker att folk kan sluta upp med att vara så jävla känsliga när det gäller sånt, en svenne är en svensk, en blatte är en invandrare. Det ultimata skulle ju vara att man slutar upp med att kalla varandra för sånt, men samtidigt om folk slutar med att anknyta dessa ord till negativitet då kommer orden inte ha någon negativ innebörd heller.”


Kunde inte sagt det bättre själv. Det är bara ord. Det har ju att göra med HUR man säger det.

Skulle jag ställa mig på gatan och skrika NEGER efter någon stackare så är det klart som fan att jag är dum i huvudet.
Men nu är det inte det jag har gjort. Jag har skrivit ett ord i en blogg.

Fitta   kuk   ollon   sex   neger   svennejävel   pussy   analsex   anorexiaoffer   cp   dampbarn   bokstavsbarn   polsk hora.

Det är bara ord. Ord i en blogg.

Kommentera

Etikettmoln

