kampen mot anorexin

Vi är inte ensamma!

Jag vill verkligen poängtera en sak för er alla där ute som känner er ensamma om att känna som ni gör:

NI ÄR INTE ENSAMMA. Det finns någon annan som känner som du.

Använd gärna den här bloggen som ett forum, I really don’t mind. Kasta skit fram och tillbaka, hit och dit, fråga varandra saker. Jag önskar att jag visste hur man gjorde ett forum, för om jag skulle kunna det skulle jag göra det och så skulle vi hjälpa varandra.

Men nu vet jag inte det. Så nu använder vi den här bloggen som ett forum. Känn inga hämningar. Ingen vet vem du är här. Här kan vi alla vara anonyma.

Kommentera

Etikettmoln

