kampen mot anorexin

STOPP!!!

Angående det här inlägget.

Fan vad jag inte menade att vara dryg. Ni missförstod mig totalt. Jag är på riktigt ledsen över att vissa människor har det så knapert att dom inte kan göra någonting, inte åka på semester, leva 7 personer i en trea osv.

”Fy fan” var inte ”fy fan vad äckliga ni är som är fattiga”, utan ”fy fan vad jag lider av det här, av att se så många ha det så dåligt”.

Jag skrev det med ångest i hjärtat, inte med mening att provocera.

I hela mitt liv har jag blivit missförstådd, och nu är jag även sämst på att förklara hur jag känner i skrift, jag har förlorat min familj, ni tycker att jag är en dryg idiot för ett inlägg som var skrivet av sympati…

”Jaa,” tänker ni säkert. ”Boooohooo för henne då, men så går hon och köper en Louis Vuitton – väska och är lycklig igen.”

Fick en kommentar:
”Så har jag det. Har bara fått födelsedagspresent en gång i mitt liv just för att vi inte har råd. Vi har ingen dator heller, jag lånar bibliotekets dator. Men jag klagar inte, jag har en familj som älskar mig och ett bra liv.”

Har ni aldrig tänkt på varför jag har mycket pengar? Min mamma jobbar jämt. Min pappa jobbar jämt. Jag är ensam hemma jämt. Dom kompenserar genom att ge mig ett MasterCard och det jag pekar på.

Allt jag vill ha är kärlek. Jag kan inte säga hur många gånger mina föräldrar har glömt mig på dagis, hur många gånger dom har glömt mina födelsedagar, hur många gånger jag har gått och lagt mig och gråtit så mycket att kudden blivit blöt.

Och nu sitter jag här och grinar som en jävla mes och jag kan inte hjälpa det, för jag hatar när folk hatar mig.

Kommentera

Etikettmoln

