kampen mot anorexin

Förstörd

Jag är helt förstörd. Jag gråter så mycket att ögonen har svullnat upp och jag ser allt genom ett rödaktikt dis.

Jag har träffat en ny. En kille som skulle kunna vara min soulmate. Och för att inte behöva vara en slampa eller ljuga så berättade jag det för Boyfriend.

Ni kan ju tänka er hur det gick. Skrik, söndersparkade saker, gråt, ”jag hatar dig” flög omkring i luften. Och jag satt bara och darrade och hyperventilerade. Jag älskar ju honom så mycket. Och jag hatar mig själv SÅ JÄVLA mycket för att jag sårar honom.

Det här krossar mitt hjärta. Min Boyfriend är min trygghet, min familj, mitt allt, min bästa vän.

Vet ni vad det värsta var? När han kommer till mig och ser att jag gråter, tar han mig i famnen och frågar ”vad är det som har hänt älskling?”

Jag känner mig som en äcklig liten råtta. Som en lus på en liten loppa. Jag har förmodligen sårat den här killen för livet. Jag tog hans oskuld och vi har varit tillsammans genom vått och torrt i tre långa år.

Det gör så ont att jag inte kan sluta gråta

Kommentera

Etikettmoln

