kampen mot anorexin


Nu har jag läst flera av kommentarerna och på andra bloggar att man kan bli påverkad av att det är fullmåne. Vad menar ni med detta?! Utveckla gärna.

Varför skulle min sömn påverkas av att det är fullmåne?
(Och nej, jag är inte kritisk, jag är faktiskt ärligt nyfiken.)

Sedan fick jag två frågor till:

Sömnmedicin – jo, jag har Propavan, men den är slut och har inte kunnat hämta ut mer.

Hunger på natten – antagligen därför jag inte kunde sova ordentligt. Ligger och vrider och vänder mig av hunger, men jag har skräck för att äta på natten. Sex på morgonen är tidigast jag får äta frukost (ja, det är en tvångstanke).

Också just därför som jag får Propavan, för att jag är van att ligga och vakna var tredje sekund av att magen skriker och jag får ångest.

Kommentera

Etikettmoln

