kampen mot anorexin

Hur mycket smärta kan en människa stå ut med?

När tar det slut?

Varför hjälper inte mina tabletter?

Varför vill jag fortfarande ta livet av mig?

Varför är jag så himla värdelös?

Varför orkar jag inte göra någonting?

Varför finns det så mycket smärta här i världen?

Det känns som att all smärta kommer ifrån hela världen och landar i mig. Alla människors sorg, skräck, ensamhet. Det kanaliseras inom mig och gör mig till ett vrak.

Jag vill inte känna såhär längre.

Kommentera

Etikettmoln

