kampen mot anorexin

Wierd rubrik? Ska jag ta hela dagen för er i korta drag?

Min katt: Hon har börjat kissa utanför lådan, istället har hon bestämt sig för att kissa i hallen. Mamma hotar med att slänga ut henne, men då tar jag livet av mig. Mamma är hemma två dagar i veckan (max) och katten är alltid där. Dygnet runt. Hon finns där, jag älskar henne. (Jag tänkte säga mer än mamma, men det menade jag inte. Bara lite. Nej.)

Min älskling: Han lånar en Supra, som är min favoritbil all times. Kör runt med den i hela stan och glider runt, tar bilder på den och skickar till mig, men han vägrar säga något om att JAG skulle få komma ner och kolla på den. Nej nej, vi ska bara göra henne jävligt avundsjuk. Lågstadienivå!

Min ensamhet: Känner mig bedövad. Jag är så ensam jämt. Slängs katten ut blir jag helt ensam. Igen.

Min Benzo: Har inte tagit någon benzo på hela dagen, så jag känner mig helt… miffig.

Kommentera

Etikettmoln

